Wacht a.u.b...

Verder winkelen
Naar winkelwagen
Verder winkelen
Naar winkelwagen
  • Gratis verzending
  • Direct toegang tot je licentie
  • Veilig betalen 

Informatie over retourneren

Hoe retourneer ik een product?

  1. Log in met je schoolaccount of Entree-account.
  2. Zoek je bestelling op in je bestelhistorie
  3. Klik op Retourneren bij de bestelling die je wilt retourneren
  4. Vul je gegevens in
  5. Wacht op bevestiging en instructies van Malmberg

Veelgestelde vragen over retourneren

De knop retourneren verschijnt niet, hoe kan ik mijn bestelling toch retourneren?

Binnen 14 dagen na je bestelling kun je een retouraanvraag indienen. Daarna verdwijnt de knop retourneren en is het niet meer mogelijk om een retouraanvraag te doen.

Kan ik telefonisch een retour aanvragen?

Nee, je kan alleen via je bestelhistorie in de webshop een retouraanvraag doen.

Kan ik boeken of licenties retour sturen?

Ja, dat kan binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Klik hier voor meer informatie over retourneren. Ga dan naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om je artikelen retour te sturen.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Een beschadigd boek kun je binnen 14 dagen retour zenden. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Ik heb een misdruk ontvangen.

Een misdruk houdt in dat de inhoud van het boek niet klopt. Denk hierbij aan een paginanummer of verkeerde kaft ten opzichte van de inhoud. Dit kan alleen voorkomen bij boeken, niet bij licenties.

Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

We vragen je dan om je misdruk terug te sturen. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvang je een nieuw exemplaar.

Ik heb een verkeerd combipakket besteld.

Wanneer je een verkeerd combipakket hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om alle artikelen retour te sturen. Let op, een combipakket moet altijd in zijn geheel geretourneerd worden. Om alsnog het juiste combipakket te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een boek teveel besteld.

Wanneer je een boek teveel hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren.

Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren .

Ik heb een verkeerde licentie besteld.

Wanneer je een verkeerde licentie hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen melden.

Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om je licentie retour te sturen. Om alsnog de juiste licentie te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik ben gestopt met mijn opleiding, kan ik mijn licenties doorgeven?

Licenties kun je niet doorgeven, omdat ze na activatie en gebruik persoonlijk zijn. Alle resultaten die je behaalt, staan op de licentie. Het is niet mogelijk om deze resultaten te verwijderen en de licentie ‘leeg’ te maken.

Ik ben gewisseld van school, kan ik mijn licenties behouden?

Als je met één van onze licenties gaat werken op je nieuwe school, zetten wij dit voor je over naar je nieuwe account. Neem hiervoor contact met ons op.

Als je binnen 14 dagen na je bestelling stopt of wisselt met je opleiding, dan kun je je bestelling nog retourneren. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om je bestelling retour te sturen.

Ik heb een verkeerde licentie of een verkeerd boek ontvangen.

Een verkeerde licentie of boek kun je binnen 14 dagen retour zenden. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om alle artikelen retour te sturen. Om alsnog de juiste licentie of het juiste boek te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd.

Nadat je betaald hebt, kun je dit niet meer wijzigen. Uiteraard kun je wel een retouraanvraag doen. Dit kan zolang je de licentie nog niet geactiveerd hebt.

Ik heb een boek of licentie bij een schoolboekhandel besteld, kan ik deze ook aan jullie retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Boeken en/of licenties die je bij een schoolboekhandel hebt besteld kun je niet retourneren aan Malmberg. Neem contact op met de klantenservice van de schoolboekhandel.

Aan welke voorwaarden moet mijn retourpakket voldoen?

Klik hier voor de retourvoorwaarden.

Via e-mail sturen we je ook alle voorwaarden waaraan je retourpakket moet voldoen.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven