• Boeken binnen 2-5 werkdagen geleverd
  • Digitale producten per direct te gebruiken
  • Veilig betalen
     

Informatie over inloggen

Om je bestelling te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn via je Entree- of schoolaccount.

Let op! Heb je vorig jaar al met een account gewerkt? Maak dan geen nieuw account aan, je raakt dan je eerder behaalde resultaten en voortgang kwijt.

Veelgestelde vragen over inloggen

Ik heb (nog) geen Entree- of schoolaccount, wat moet ik doen?

Informeer op school wat de gewenste manier van inloggen is. Maak alleen een Entree-account aan als de school dit aangeeft.

Ik heb nog een Entree-account van vorig jaar, maar ik weet mijn inloggegevens niet meer.

Ga naar www.startmalmbergmbo.nl of klik via de webshop op 'Log in'. Kies voor 'Log in met je Entree-account' en klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Weet je ook je gekoppelde e-mailadres/gebruikersnaam niet meer? Neem dan contact op met Kennisnet (0800 321 22 33), zij beheren de Entree-accounts.

Waarom moet ik ingelogd zijn om iets te bestellen?

Je moet ingelogd zijn om iets te kunnen bestellen, omdat je digitale licentie meteen wordt klaargezet op je startpagina.

Is mijn licentie meteen actief als ik heb besteld?

Nee, je dient je licentie nog te activeren op je startpagina.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073 628 87 66, of vul het contactformulier in.

Terug naar boven