Wacht a.u.b...

Verdergaan met winkelen
Winkelwagen bekijken & afmelden
Verdergaan met winkelen
Winkelwagen bekijken & afmelden
  • Gratis verzending
  • Direct toegang tot je licentie
  • Veilig betalen 

Veelgestelde vragen

Inloggen

Ik heb (nog) geen Entree- of schoolaccount, wat moet ik doen?

Informeer op school wat de gewenste manier van inloggen is. Maak alleen een Entree-account aan als de school dit aangeeft.

Ik heb nog een Entree-account van vorig jaar, maar ik weet mijn inloggegevens niet meer.

Ga naar www.startmalmbergmbo.nl of klik via de webshop op 'Log in'. Kies voor 'Log in met je Entree-account' en klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Weet je ook je gekoppelde e-mailadres/gebruikersnaam niet meer? Neem dan contact op met Kennisnet (0800 321 22 33), zij beheren de Entree-accounts.

Waarom moet ik ingelogd zijn om iets te bestellen?

Je moet ingelogd zijn om iets te kunnen bestellen, omdat je digitale licentie meteen wordt klaargezet op je startpagina.

Is mijn licentie meteen actief als ik heb besteld?

Nee, je dient je licentie nog te activeren op je startpagina.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073 628 87 66, of vul het contactformulier in.

Bestellen

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail te bestellen. Alle bestellingen gaan via de webshop.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, een bestelling kan niet geannuleerd worden ná betaling. Je dient het materiaal, wanneer je het hebt ontvangen, retour te sturen met het retourformulier.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestellen kun je een adres opgeven. Geef hier het adres op waar je het pakket op wilt ontvangen. Wanneer je na de bestelling het adres wilt wijzigen, neem dan telefonisch contact op met de Klantenservice Administratie en bel 073 628 87 66.

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan.

Je bestelling kan niet geannuleerd worden ná betaling. Je kunt je verkeerde bestelling wel retourneren. Klik hier voor de voorwaarden. 

Ik heb een boek teveel besteld. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling kan niet geannuleerd worden ná betaling. Je kunt je verkeerde bestelling wel retourneren. Klik hier voor de voorwaarden. 

Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd.

Tijdens het bestellen kun je kiezen welke looptijd de licentie heeft. Je kunt kiezen tussen 6 of 12 maanden. Als je nog niet betaald hebt kun je dit wijzigen. Na betaling kan dit niet meer en moet je een retouraanvraag doen.

Wat is een ISBN of EAN en waar kan ik dat vinden?

Een ISBN of EAN is hetzelfde. Dit is een uniek nummer dat aan elk uitgegeven boek en aan elke licentie wordt toegekend. Je vindt het ISBN of EAN op de achterkant van je boek of op de boekenlijst.

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt geen verzendkosten als je een bestelling plaatst in de webshop van Malmberg.

Kan ik een facturatieadres opgeven?

Nee, de factuur wordt digitaal naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Op de factuur wordt het opgegeven afleveradres van de bestelling vermeld.

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Nee, de bestelling kun je niet zelf ophalen. Malmberg stuurt de boeken altijd naar het opgegeven adres. Een licentie ontvang je meteen op je schoolaccount of Entree-account.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Klantenservice Administratie via het contactformulier.

Leveren

Wat is de levertijd?

Voor boeken bedraagt de gemiddelde levertijd 2 tot 4 werkdagen, afhankelijk van de voorraad van het bestelde artikel.

Digitaal materiaal leveren we meteen. De bestelling staat direct klaar op je Entree- of schoolaccount.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Boeken kunnen we op verschillende manieren verzenden:

lichter dan 250 gram via Postservice PostNL

zwaarder dan 250 gram via Pakketservice PostNL

zwaarder 4000 gram via Pakketservice DHL

Ben je niet thuis bij aflevering, dan wordt het pakket een 2de keer aangeboden. Als de bezorging de 2de keer ook niet is gelukt, dan kun je het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL-/DHL-afhaalpunt ophalen.

Betreft je bestelling digitaal materiaal, dan ontvang je een e-mail met een instructie over hoe je het digitale materiaal kunt bereiken/activeren.

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres.

Ik heb mijn licentie of boek niet ontvangen.

Wanneer je het materiaal niet binnen 4 werkdagen hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice Administratie via het contactformulier.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Een beschadigd boek kan binnen 14 kalenderdagen retour worden gezonden.

Ik heb een verkeerde licentie of een verkeerd boek ontvangen.

Een verkeerd verstuurde licentie of boek kan binnen 14 kalenderdagen retour worden gezonden.

Ik heb een misdruk ontvangen.

Een misdruk kan binnen 14 kalenderdagen retour worden gezonden.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.

In het ontvangen pakket vind je een “nog te leveren” bon. Hierop staat vermeld welke producten nog nagezonden worden. Mocht deze bon ontbreken, neem dan contact op met de Klantenservice Administratie.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Nee, Malmberg hanteert voor alle bestellingen dezelfde levertijd.

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Klantenservice Administratie via het contactformulier.

Betalen

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen. De betaling vindt in één keer plaats.

Op welke manier kan ik betalen?

In de webshop kun je de bestelling betalen via iDEAL VISA Master Card.

Kan ik mijn gekozen betaalwijze nog veranderen?

Zolang je de betaling nog niet hebt afgerond, kun je de betaalwijze altijd aanpassen.

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Klantenservice Administratie via het contactformulier.

Retourneren

Kan ik boeken of licenties retour sturen?

Ja, dat kan. De retouraanvraag dient wel binnen 14 kalenderdagen, na ontvangst van het bij Malmberg bestelde materiaal, te worden ingediend. Klik hier voor de retourvoorwaarden.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Wanneer je een beschadigd boek hebt ontvangen, dan dien je dit binnen 14 kalenderdagen te melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren. Vul het retourformulier in met als reden “Beschadigd/Misdruk”. Zodra de retourmelding is goedgekeurd, ontvang je een retourbon. Stuur het beschadigde boek, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvang je een nieuw exemplaar. Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een misdruk ontvangen.

Een misdruk houdt in dat de inhoud van het boek niet klopt. Denk hierbij aan een paginanummer of verkeerde kaft ten opzichte van de inhoud. Dit kan alleen voorkomen bij boeken, niet bij digitale licenties.

Wanneer je een misdruk hebt ontvangen, dan dien je dit binnen 14 kalenderdagen te melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Beschadigd/Misdruk”. Zodra de retourmelding is goedgekeurd, ontvang je een retourbon. Stuur het boek, dat niet correct is, met de retourbon naar het aangegeven adres. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvang je een nieuw exemplaar. Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een verkeerd combipakket besteld.

Wanneer je een verkeerd combipakket hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Verkeerde artikel besteld”. Zodra de retourmelding is goedgekeurd, ontvang je een retourbon voor de boeken. Stuur de boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. De licentie wordt binnen 2 werkdagen ingetrokken, ook als deze al geactiveerd is. Zodra de boeken zijn ontvangen door Malmberg vindt er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen en de licentie die wij hebben ingetrokken.

Om alsnog het juiste combipakket te krijgen, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een verkeerd boek besteld.

Wanneer je verkeerde boeken hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Verkeerde artikel besteld”. Zodra de retourmelding is goedgekeurd, ontvang je een retourbon. Stuur de boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra de boeken zijn ontvangen door Malmberg vindt er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen.

Om de juiste boeken te krijgen, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een boek teveel besteld.

Wanneer je boeken teveel hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Dubbel besteld”. Zodra de retourmelding is goedgekeurd, ontvang je een retourbon. Stuur de teveel bestelde boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra de boeken zijn ontvangen door Malmberg vindt er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een verkeerde licentie besteld.

Wanneer je een verkeerde licentie hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Verkeerde artikel besteld”. De licentie wordt dan binnen 2 werkdagen ingetrokken. Er vindt dan binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.

Om de juiste licentie te krijgen dien je een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een licentie teveel besteld.

Wanneer je een verkeerde licentie hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Dubbel besteld”. De licentie wordt dan binnen 2 werkdagen ingetrokken. Er vindt dan binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik ben gewisseld van opleiding of gestopt met mijn opleiding.

De retouraanvraag dient binnen 14 kalenderdagen, na ontvangst van het bij Malmberg bestelde materiaal, te worden ingediend. Als het binnen deze retourtermijn valt, dan kun je dat doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Gewisseld van opleiding/gestopt met opleiding”.

Is het een retouraanvraag van een licentie, dan wordt deze binnen 2 werkdagen ingetrokken, ook als deze al geactiveerd is. Er vindt dan binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.

Wil je een boek terugsturen? Dan ontvang je na goedkeuring een retourbon. Stuur de boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra wij de boeken hebben ontvangen, vindt er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een ander(e) licentie en/of boek ontvangen dan ik besteld heb.

Als je een verkeerd(e) licentie en/of boek hebt ontvangen, dan dien je contact op te nemen met de Klantenservice Administratie. Dit kan via het contactformulier.

Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd.

Wanneer je een verkeerde looptijd hebt gekozen, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit kun je doen via je Bestelhistorie met de knop Retourneren met als reden “Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd”. De licentie wordt dan binnen 2 werkdagen ingetrokken, ook als deze al geactiveerd is. Er vindt dan binnen 30 dagen een terugbetaling plaats. Hiervoor gebruiken wij de opgegeven naam en het IBAN. De terugbetaling geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.

Om de licentie te krijgen met de juiste looptijd dien je een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.

Wil je meer informatie over de retourvoorwaarden, klik dan hier.

Ik heb een boek of licentie bij een schoolboekhandel besteld, kan ik deze ook aan jullie retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Boeken en/of licenties die je bij een schoolboekhandel hebt besteld kun je niet retourneren aan Malmberg.

Aan welke voorwaarden moet mijn retourpakket voldoen?

Klik hier voor de retourvoorwaarden.

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Klantenservice Administratie via het contactformulier.

Terug naar boven